با همه بار گناهم آقا جون دوست دارم

                                       با همین روی سیاهم آقا جون دوست دارم

 نـالـه و آه دلـم اگـر چـه بـی اثـر شـده

                                      با همین ناله و آهم آقا جون دوست دارم

  هر چه من فراریم از سر راهت می بینم

                                      باز می آیی سر راهم آقا جون دوست دارم

  پای عشقت که وسط میاد گناهم یادم میره

                                     گم می شه بار گناهم آقا جون دوست دارم

  به خوبا سر می زنی مگه بدا دل ندارن

                                    یه سری به ما بزن ای خوب خوبا آقا جون

 هر روز این خوشیم همیشه تو رو فردا می بینم

                                    به خدا مردم از این امروز فردا آقا جون

  چی میشه یه رو سیاه نگاهت کنه آقا جون

                                    با یک قطره کم نمیشه آب دریا آقا جون